Kompis det går bra nu

Hej igen!

Jag känner ett litet sug att skriva lite då och då, och just nu är en sådan stund. Som jag sagt tidigare, det kommer inte bli några regelbundna uppdateringar men lite då och då kanske det blir.

Hur som helst, det går bra nu. Jag har kommit in i Sverige-vardagen igen. Jag rider hästen varje dag, pluggar på distans hemifrån, har fått två anställningar och slappar mig. Det liksom flyter. Jag älskar att jobba. Så jävla skön känsla att veta att man får pengar för något man gör. Dessutom har jag träffat trevligt folk där jag jobbat så det är ett plus. Jag har insett att det är väldigt roligt att träffa nya människor. Det är ju en sån där klyscha ni vet? Alla säger "jag tycker det är roligt att träffa nya människor". Jag har egentligen aldrig tyckt det men nu efter USA är det jätteroligt! Jag har börjat insett hur mycket jag faktiskt har ändrats på ett år, personlighetsmässigt alltså. Jag tror inte att folk jag kände innan USA märker av det, men jag känner det. Speciellt när det handlar om kontakt med nya människor. Prata? Inga problem! Hur skönt?

Det börjar bli kallt ute. Inte helt roligt. Det enda bra är att luften är fräsch, annars är jag verkligen inget fan av kylan. Låt vintern bli kort och sommaren komma fort. Önskedrömmar som antagligen inte kommer gå i upplevelse eftersom att man bor endast ett par hundra mil ifrån Nordpolen! Tough shit.

Avslutar genom att slänga in en bild från idag på mig och Dante!




Btw, kolla den här statistiken. Hur roligt?! Haha.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0