Tisdag

Jag tankade bilen idag. Gör det jävligt ofta eftersom att den absorberar bensin men i alla fall. Idag åkte jag till den närmaste macken hemifrån eftersom att jag hade typ noll bensin och hade glömt pengarna hemma så kunde inte tanka på vägen hem. 2.85/gallon kostade det, aldrig sett det så dyrt här omkring. Det slutade på beundransvärda 67 dollar! Aldrig tankar för så mycket. Skitdyrt alltså. Men det är bara typ 5,7kr/liter, inte alls dyrt om man jämför alltså.. usch jag skulle aldrig kunna ha en sån här monstertruck hemma. Vad kostar bensinen hemma nu? 13kr/litern?

Rehearsals idag, till halv åtta. Gick bra.

Imorgon är det EOC (End Of Course) exams i Algebra II. Det är inte betygsgrundande eller nånting vilket är väldigt bra för mig då jag har noll koll på vad vi gjort senaste veckan.

Ja justde, jag sprang ett varv på löpbanan idag också, hahaha. 400 meter!

Vi hörs!

Pappa
2010-05-05 @ 11:35:47
Tur att vi har en liten bränslesnål bil du får använda här hemma.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0