Hejsan

BALLE, Shutter Island har slutat gå! Igår när jag tittade så visades den men idag när vi ska gå så visas den inte längre, nu är jag ledsen :(

Idag var vår första framförande av pjäsen. Det gick bättre än vad jag trodde och vi missade bara några få saker men det var det ingen som märkte som tur var. Det var strömavbrott när vi kom till skolan så vi fick sitta och vänta i typ en timme innan strömmen kom tillbaka. Alla var oroliga att den inte skulle komma tillbaka så att pjäsen skulle bli inställd men så blev det inte. Jag har typ 5 minuter på mig mellan två scener att byta om, fixa håret och smink och jag hinner typ inte. Idag kom dom in och undrade vad jag var så att jag fick springa ut, haha.

Ikväll hade vi ju som sagt tänkt gå på bio ikväll men nu vet jag inte om vi kanske ska bowla eller nåt istället. Vi får se helt enkelt.

Nu orkar jag inte skriva mer, adieu!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0