Lördag

Imorgon ska jag på baseball game. Vet inte om det är sådär jättekul men det är väl nåt man ska ha gjort och jag får följa med på en extrabiljett så inga extra kostnader ;) Tänkte att jag kan ju lika gärna spendera min söndag där. Hoppas det inte tar typ exakt hela dagen bara haha.

Idag på dagen åkte vi till nån baseballgrej som skolan hade. När vi kom dit visade det sig att ingen var där och det var blåsigt och kallt så vi styrde kosan mot mallet istället! Jag hittade en välbehövd bikini och en inte lika välbehövd väska men jag blev fan kär i den. Jag som inte ens brukar gilla väskor. Vet inte ens vad det var med den, typ cremefärgat med bruna läderdetaljer, ja konstigt.. Men nu har jag en vårväska i alla fall! Och jättesytt innefoder i små blommor!

Sen åkte vi hem till Daisy och vi bestämde oss för att åka och äta och bowla. En annan utbytesstudent skulle följt med men det blev inte så. I alla fall, jag, Daisy och hennes värdföräldrar åkte till Applebee's och åt och sen åkte vi och bowlade. Första serien var pinsam, jag skrapade ihop 88 poäng. Det tog jag däremot igen i nästa serie med ett nytt personligt rekord på 152 poäng! Mycket stolt. Jag hade strikar/spärrar eller 9 nerslagna koner igenom hela förutom på en ruta då jag hade 7 ner. Fräsigt!

Sen fick jag tanka på vägen hem också.. sjukt mycket bensin har gått åt den här månaden, har tankat typ 4 gånger.. Vet inte vad jag gjort, har väl kört lite mer än vanligt men det blev väl bara otur för jag tankade typ första dagen i februari och så nu, nästsista.. Det här var en utgift jag inte hade räknat med, går typ 1000kr i månaden på bara bensin.

Nu har jag inget mer roligt att skriva, skrivarlusten är inte på topp! Men hörreni, vi hörs va? Puss och kram!

erika
2010-02-28 @ 08:12:35
min acne ar inte borta an, men det har blivit betydligt battre, jag anvaander standard grejen med nagon mask man far till.

men jag rekomenderar det verkligen, det kanns battre sa bra.

forlat om min svenska ar cp. hahah


URL: http://erikajuh.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0