Dagens bilder 1

American History:

David normal och som gangsta!

Haha! Coach Knoedl [Könejdol], vi har lärt honom lekkerding (holländska) och läckerbit för att han ville säga det till sin fru och idag när vi gick i korridoren skriker han: LEKKERDING! LÄCKERBIT! Hahaha.


Vi har tittat på Grapes of Wrath i tre dagar, avslutade den idag!

Alltså det här måste väl ändå vara ett svenskt namn?! Jag har sagt det till honom men han har ingen aning om vart hans förfäder är ifrån! Inte Sverige i alla fall trodde han.

Beth, David och jag, jag och Jacob

Jacob hade min kamera så de flesta bilderna från den här lektionen är tagna av honom.

Vadå att alla ser efterblivna ut?

"Are you taking a picture of me?"
"No, I'm taking a picture of your teamwork"
"Our 'teamwork' is called cheating"



Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0