Måndag

Woop woop kom precis hem från rehearsals i skolan. Var där mellan typ 4 och halv sju och jag stod på scen i typ 4 min, sa inte ett enda ord. Ganska så ovärt haha. Imorgon är det igen men då har jag lite repliker i alla fall.

Måste säga att fukten har kommit till Arkansas också. De har ju jättefuktiga somrar och idag har det varit äckligt. ar 21 grader nu ikväll när jag körde hem (vid halv sju), molnigt men så sjukt fuktigt. Tur att det inte var soligt för då hade jag nog avlidit.

Har fått mina nya skor idag också!





Har nog aldrig tagit så många bilder på mina skor! Men jag gillar dem, enda nackdelen är att det är så vita. Men jag får använda dem så blir det nog bättre! Sen vet jag inte om jag ska stoppa in flärpen innanför byxan eller inte?

Ikväll blir det Gossip Girl, vi hörs imorgon!

Justde! Jag måste berätta en rolig sak. Här i södern pratar de ju slang ibland såklart, och jag har kommit på mig själv med detta. Ibland säger jag "look at them two" eller "I take them two" eller whatever, haha är det inte fult? Grammatiskt korrekt är ju att säga "look at those two" eller "I take those two" men här är det okej att säga them och det är så fuuult men ändå säger jag det hahaha.

Steffi
2010-04-06 @ 08:30:00
Hej!

Skorna är skitsnygga tycker jag. Kan man lägga in en beställning? VIll också ha!! Igår kom det en massa snö igen, det vill jag inte ha mer av! Fast nu ska det bli fint i några dagar så det smälter nog bort ganska snabbt. Usch, måste jobba, bläääää. Ha det, Kram.

My
2010-04-06 @ 14:05:27
Snygga skor :D


URL: http://myusa.webblogg.se/
Pappa
2010-04-06 @ 14:11:28
Till och med jag tycker dom är snygga. Nu börjar det snöa i Sälen efter ett par dygn av kanonväder. Mamma hälsar.

thea
2010-04-06 @ 19:14:57
vart kopte du skorna? pa natet eller affar? (: riktigt snygga var dom iaf! mkt billgare har sa far shoppa en massa innan det blir hemfard


URL: http://livetsomthea.blogg.se/
Amanda
2010-04-07 @ 13:31:49
Klart att du ska stoppa in "flärpen" innanför byxorna! ;)


URL: http://amnnda.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0