Min tisdag

Hej vänner och bekanta och ni andra.

Ikväll har jag gjort läxor för första gången på läääänge. Vi har typ aldrig läxor men ja, idag hade jag engelska, matte och human relations. Jag orkade inte göra engelskan (skulle skriva en dikt) så jag sket i det, jag har råd att inte få de 10 poängen.. har över 100% i den klassen ändå.

Idag var det skola och sen rehearsal. Rehearsal idag var mycket roligt, massa folk men det gick bra.

Nu ska jag nog duscha och sen se på Glee och sen blir det sängen. Är sjukt trött hela tiden och mina ögon är irriterade, kan det ha att göra med allergier? Iskallt på morgnarna när jag vaknar är det också.. gör det inte direkt trevligare att krypa ut från under täcket.

Jag måste ju också gratta Linus till NHL-kontraktet, även fast att han inte läser det här. Men Angeline, hälsa grattis från mig är du söt :D

Pusshejsansa!

Angeline
2010-04-22 @ 10:14:24
Ja det ska jag göra:D han är så nöjd å glad.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0