Haallåja!

Kom precis hem, klockan är kvart över tio! Efter skolan tänkte jag och Juli titta på track meetet men det var så himla långdraget så vi gav upp, åkte till en mexikansk restaurang och åt middag och sen gick vi på bio. Vi såg Back Up Plan med Jennifer Lopez och den var bra! Storyn var som vilket film som helst men det var lite småsaker som gjorde den rolig, en scen var hysterisk, herregud. Se den om den finns i Sverige?

Skolan idag var slapp som vanligt, gjorde ingenting i varken matte, drama eller health. I engelskan rättade hon min dikt och hon tyckte den var bra och ville ha en kopia. Jag skrev den på ett färgat papper och satte upp på väggen. Jag döpte den till Alcohol, originellt va?

Nä nu blir det sängen tror jag, vi hörs! ÄNTLIGEN HELG!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0