What about all the things that you said we were to gain

Dagen började tidigt, min klocka var ställd på 07:30. Jätteroligt en lördagmorgon. Jag och Josh åkte mot hästtävlingarna och stannade till på vägen och köpte 2 dussin donuts. Frukost som sagt.

Olde Tyme Donuts Fresh As Mountain Air

Tävligen höll inte direkt hög klass och det var rätt segt att sitta och titta på. I 5 timmar satt jag på en stol. Här var min utsikt, ser ni de gigantiska hindrena? Och Razorbacks är överallt.



Jag hade så tråkigt så jag började skala ett löv, resultatet ser ni nedan. Jag har försökt mig på det här i Sverige också men inte lyckats så här bra, de amerikanska löven måste vara hållbarare.


I like Fritos! Det är corn chips, små och salta. Mums.


Nyduschad och trött, därav det korta inlägget. En avskedsbild!

Kajsa
2009-09-13 @ 07:35:24
Jag gick i SM1c, det som at sm2c nu antar jag. jag blir sjukt avundsjuk nar jag ser dina hastbilder!!! aven om hindrena inte var nagot att hetsa upp sig over :)


URL: http://overatlanten.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0