Academic rules and recommendation

Nu har jag gjort klart allt som ska skickas in. Däremot kommer jag nog inte våga skicka in det så jag får pallra mig in till Strandvägen nån gång nästa vecka :) tror nog att jag kan flörta lite med mamma eller pappa så att jag får skjuts!
Det som är gjort är:
- Academic Transcript
- Letter of Recommendation
- 6 st svartvita foton på mig
- 3 fotokollage
- Rules and Regulations
- En påskrift på en sida

Känns bra!

I tisdags gjorde jag hälsoundersökning också, gick prima! TB-testet gjorde lite ont däremot.. och jag har blåmärke av blodprovet, jag tror inte hon var så bra på att sticka haha.

På fredag ska jag tillbaka och läsa av TB-testet, få reda på min blodgrupp och förhoppningsvis ta en Hepatit B spruta. Så dumt det där att man ens måste vaccinera sig mot det.. och jag kommer bli tvungen att ta den sista sprutan i USA men men, det löser sig väl det också :)



Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0