2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja en massa! Skaffade två körkort, flög själv, flyttade till ett annat land.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger inte nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, Lisa :)
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, gammelmormor
5.Vilka länder besökte du?
USA, Finland, England
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En vit jul!
7. Vilket/vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
9 juni: min 18 årsdag, KÖÖÖRKORT!
26 augusti: lämnade Sverige
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag åkte hit alldeles själv, och tog körkort!
9. Största misstaget?
Jag har inte gjort något stort misstag som jag kan komma på..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget värre än ett par förkylningar
11. Bästa köpet?
Måste nog säga den här resan, även om jag inte betalade själv
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, bensin
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Who is it, Whatcha Say, Dear Mr President, diverse med Daughtry, Nickelback och Takida
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Solat i somras!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Klagat
18. Hur tillbringar du julen?
I en liten håla i nordvästra Arkansas
19. Blev du kär i år?
Inte ett dugg
20. Favoritprogram på TV?
Gossip Girl, Grey´s Anatomy, Ugly Betty, Criminal Minds
21. Bästa boken du läste i år?
Twilight series
22. Största musikaliska upptäckten?
Nickelback, Daughtry, Takida, Rob Thomas
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Körkort
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Skrev teoriprov och körde upp! Aldrig vart så nervös i hela mitt liv, inte ens när jag skulle åka hit till USA.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jarå
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Jeans
29. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj, djur
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jadu..
32. De bästa nya människorna du lärde känna.
Alla här i USA!
33. & till sist - är du nöjd med året?
Japp :D



Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0