Mera bildbomb!

Bilder från när jag matade alla djuren i förrgår eftermiddag tror jag det var.


Buffy the water buffalo!


Tyson the bison.


Fantasy och Zabel var taggade.


Chiquita såg mest söt ut.


Alltid lika hungriga är emuerna.. kastar sig efter maten och pickar på en.


Lear, Tess och tjuren fick hö och pellets.


Kimba the camel börjar aldrig äta förrän man lagt ner pelletsena.


Fick avbryta matningen mitt i för att dessa mongon bestämde sig för att rymma, så jag släpade tillbaka dom till hagen men dom var inte särskilt samarbetsvilliga.


Stoppade också tillbaka två förrymda kycklingar till sin mamma. Hon kacklade som en galning.


Alla kaniner och marsvin fick mat!


Och jag avslutade med att mata alpackorna och sen fåren/getterna/kalvarna.


Lilla Precious som är lite mobbad och alltid ska kolla i min hink om jag sparat något åt honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0