Nu börjar det

Sitter på Arlanda nu och väntar på att boarda planet som ska ta mig till London. Sen blir det Singapore och sista flighten går till Perth vilket också är min slutdestination. 24 timmar ska det ta, så jag kommer landa i Perth ungefär 7 på morgonen svensk tid den 7 december. Perth ligger sju timmar före så det blir klockan 14 där.

Sen ska jag resa runt, chilla, jobba och njuta allt vad jag kan i fem månader för att sen bege mig hemåt igen i mitten av maj. Exakt vart jag ska vet jag inte än utan jag tänkte ta dagen lite som den kommer, hoppas på att träffa lite roligt folk och sådär eftersom att jag ju åker helt själv. Bara galna människor som sysslar med sånt.

Om jag hade kunnat lova att blogga varje dag skulle jag ha gjort det men det kan jag inte, så ni får gå in här och kika lite då och då för jag har verkligen ingen aning om hur mycket tillgång till internet jag kommer ha. Jag har lovat att bomba med bilder i alla fall så det ska jag försöka göra.

Tills vi hörs nästa gång så får ni ha det så bra i Sverige, det hann ju till och med komma lite snö nu inatt så det var trevligt att få se det. Tack och hej nu ropar dom att vi ska boarda :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma saknar dig redan. Kram kram

2011-12-06 @ 07:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0