Framme

Hej alla barn!

Jag ar framme!!! Planet fran Singapore blev drygt 8 timmar forsenat till slut och jag kom fram till vandrarhemmet vid kanske ett pa natten. Somnade som en stock.

Idag har jag kopt lite grejer, bland annat en handduk sa jag har kunnat duscha vilket var valdigt trevligt.

Chillar lite pa Perths bibliotek for har finns gratis internet! Tror ocksa att de har gratis wifi sa jag ska nog ta med mig min laptop hit imorgon sa kan jag bjuda pa lite bilder.

Jag har ocksa varit nordig idag och promenerat i en park. Fanns sjukt coola faglar! Vissa ar lika de vi har i Sverige och andra ar helt annorlunda. En liten sothoneliknande sak jagade mig! Livsfarligt. Faglarna later ocksa valdigt annorlunda. Finns en slags korp typ som later som en katt, som taget ur en skrackfilm.

Vadret ar bra, mycket moln men saker 25 grader. Gar i t-shirt och shorts utan problem! Glider ocksa runt pa gratisbussarna som finns har i stan, himla smidigt.

So far ar livet bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0