If I die young bury me in satin

Sen sist har jag hunnit med att se två biofilmer - Bridesmaids och Bad teacher där den sistnämnda var bättre samt träffat lite Gravette-folk från förra året.

Jag orkar inte skriva så jag lägger upp ett par bilder istället:



Bajspatrullen var här häromdagen och plockade upp bajs för sånt kan man ju inte göra själv. "Vad jobbar du med?" "Nej men alltså jag är bajsplockare...!"



Jackamus! He's missed me.

l

Standardfrukost. Bagel with cream cheese och äppeljuice.



MINA SKOR HAR KOMMIT!! Egendesignade från Converse. I'm in love.




maja
2011-10-26 @ 19:41:50
kan man fortfarande egendesigna skor pa converse? kan du lanka sidan till mig? :)



min mail ar [email protected]


URL: http://majalundmark.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0