I just came to say hello

Allt flyter på som det ska. Jag fjällar som en jävla orm, är röd lite här och där och brännan på framsidan av mina ben är ungefär 10 grader mörkare än den på baksidan. Damn you caribbean cruise.

Två kvällar i rad nu har jag och Avery (och idag Grady) tittat på Harry Potter-filmer. Igår var det den sjätte i ordningen och idag den sjunde part 1. Part 2 kommer tydligen ut om några dagar så då ska vi väl se den.

Annars så fick jag ett mail idag som med det inombordsliga skratt det frambringade höll på att kväva mig. Det handlade om "you know you're from Arkansas when" och här är ett par utdrag:

* You measure distance in minutes rather than miles. (Eeh ja, inget vet ändå hur lång en miles är... En minut är en minut liksom)

* Up North to you means Missouri. (Var faktiskt en som sa till mig här om dagen; när jag frågade vart en river låg så sa han "up north" vilket då innebar Missouri)

* Your school classes were cancelled because of cold. (Alltför många gånger)

* You've had to switch from heat to A/C in the same day. (Japp.. har absolut hänt!)

*
You only own four spices: salt, pepper, Ranch and Ketchup. (hur mycket har inte jag klagat på den smaklösa maten här?)

* You know what "Wooooo Pig Sooie!" means. (Det är ett lockrop för att locka fram the hogs!)

* You've said: "It's not the heat, it's the humidity". (I SAY THAT EVERY FRIKKIN' DAY!)


Imorgon blir det mall och bio och sen på kvällen födelsedagsmiddag för Grady! Sen måste det packas för på onsdag är det Yellowstone som gäller!



Bild från prom last year, jag, Taylor och Daisy.

Josefin
2011-07-12 @ 18:49:31
Hahahaha jag skrattar åt den där listan!!! Nästan alla stämmer in på Oklahoma också!! Märks att staterna gränsar till varandra ;) Speciellt minutes och inte miles, ac'n och kryddorna är sådant jag tänkt på själv ;)


URL: http://josefinsusa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0