High up above and down below

Fullspäckad dag må jag säga! Haha.

Gick upp klockan 7.30 för att skjutsa Avery och Grady till stallet. Sen åkte jag hem och gjorde ingenting tills klockan 11 då jag åkte och hämtade Helene och så åkte vi och såg på bio med lite folk at the mall. Sen skulle dom gå omkring där ett tag men jag hann inte (!) det för jag är tvungen att tvätta och packa plus befinna mig på en restaurang en halvtimme härifrån om en och en halv timme. Innan det måste jag även köpa ett par flipflop och tanka. Efter middagen är tanken att jag ska äta glass med Shawn och Radiance. Och imorgon bitti flyger vi till Wyoming.

Jag har inte så mycket tid att skriva som ni kanske förstår, får se när jag kommer hem ikväll.

Idag har det i alla fall varit 106 grader (41 celsius)!! Det är liiiiite väl kan jag tycka, mina skandinaviska gener klarar inte det här. Ska bli skönt med lite Wyoming/Yellowstoneväder där det ska vara mellan 20-24 kommande vecka, sköööönt!

Hejdå!

Smsa Låna
2011-07-19 @ 01:23:12
Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!


URL: http://smsalåna.nu

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0