Dinner down under

Idag såg jag en sån här för första gången i Arkansas:


En ground hog.

Idag var det Avery's födelsedag. Jag har solat och suttit ute och läst en bok. Det är så fuktigt att när man sitter i skuggan i en fåtölj rakt upp och ner blir man blöt på ryggen och resten av kroppen också i och för sig. Sjukt. Det är typ som att andas i en ångbastu ibland.

På kvällen var det lite trevligare, fortfarande fuktigt men det var nog bara in the 80's så det var lagom varmt :)

Vi åt på Outback ikväll, en restaurang som var Avery's val.

Här är två av hennes presenter innan vi åkte:



Den vänstra från Grady innehöll ett iPod skal och den högra från mig innehöll en DVD-box med NCIS. Hon blev glad för båda.

Av Tami och Josh fick hon en ny mobil för att hennes gamla var jättegammal och dessutom tappad i en tunna med vatten så den funkade inte så bra längre.



Den är jättestor, typ som hennes huvud haha! Jag kallar den mini laptop istället för telefon.

 

James var där också! Sist jag såg honom kunde han inte gå eller nånting och nu springer han omkring och pratar till och med. Fast han gillar ingen annan människa än sina föräldrar så han börjar typ grina och säga "no no no" om någon annan pratar med honom haha.

Imorgon ska jag på bio med Helene, danskan och både fredag och lördag kväll är uppbokade :) bra bra vi hörs!

Grattis en gång till till mormor som också fyller år idag!

 


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0