Hej!

28 besökare igår, vadan denna uppsving i statistiken? Jag skriver ju inte ens längre!

Tänkte bara uppdatera om mitt liv litegrann.

Igår kom jag hem efter att ha varit en vecka i Turkiet, något som var mycket skönt i höstrusket. Mindre roligt däremot att komma till Arlanda och behöva skrapa rutorna på bilen...


Jag i Side.

Idag har jag jobbat och imorgon ska jag plugga. Och vet ni vad? Min iPhone 4 som jag beställde för ett par veckor sen kom idag! Fick den sent däremot så måste ringa till kundservice imorgon och aktivera den.

Och en sak till, på torsdag åker jag till Tyskland! Ni som följde mig under året kanske kommer ihåg en av de andra utbytesstudenterna jag umgicks med, Juliana? Det är henne jag ska hälsa på! Hur roligt? Jag stannar bara torsdag-söndag men det ska bli roligt! Har inte setts sen i maj ju.


Jag och Juliana i Arkansas.

Ja det är väl ungefär vad som hänt sen sist, take care suckers!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0