Gästinlägg från Midget!

Idag är det Linnéa som gästbloggar, jag hade lust och Sandra orkade inte ladda upp alla bilder så jag får sitta och fixa allt! Vi har iallafall köpt massa grejor idag också, Jag och Angeline köpte och köpte :p Men det är lika bra att passa på när det är billigt :)
SEXY BITCHES!

Här kommer några bilder från idag :)


Inuti the mall !

Här är allt vi köpte igår


tagning 1, båda ser ut som miffon

tagning 2, Jag ser ut som blondinbella och Angeline ser bra ut..

tagning 3, vad håller vi på med?!

Angeline verkar tycka registreringsskyltarna är fina? :p

Idag kom vi fram till att jag inte kan le på bilder!
tooodiilooo!

Angeline garvar när jag försöker få ett fint smile !

Hahah Det ser inte ut som att det är Sandra som kör, hon ser
ut som en passagerare :p

Vi tog ett dopp i det blå :p

Sandra står som ett mongo :p

Vi 3, så här kommer det se ut när vi åker på charterresa :p!

Hahaha vita babes !

mitt hår är miffo men aja! Jag ser iaf brunare ut än Angeline!!

Hahah hejdå från muskelAngeline, ManSandra och ChockLinnéa

Mamma
2010-05-14 @ 10:25:47
Ingen vidare uppdatering här inte, vad har ni för er? Kram på er.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0