Torsdag

Hej alla vänner och annat löst folk!

Såå jag räknade mina galgar igår. 92 stycken, 104 plagg. Ungefär hälften gammalt, hälften nytt som jag köpt här. Men det är vissa tröjor jag tog med hit som jag aldrig använder också, nödvändigt värre.. Tycker aldrig att jag har några roliga kläder.

Ikväll gick vi på baseballmatch. Northwest Arkansas Naturals vs. Springfield Cardinals. Vi gick i 6e inning och då stod det 11-4 till Cardinals. Vår skolas kör var där och sjöng nationalsången så det var ju trevligt.

Rehearsal idag var inställd. Jag åkte hem och låg ute och solade i typ 45 minuter, fy satan vad varmt det var. Skönt däremot. När jag gick ut från skolan var det som att gå in i en hårfön, jag skojar inte. Jeans, gympadojor och t-shirt var ungefär 100 grader för varmt! Det är nästan så att man föredrar att sitta inne för att det är så himla varmt ute. Som tur är så är det inte så fuktigt än, när fukten kommer så kommer jag att smälta på riktigt. Igår var det fuktigt och jag var ute i en timme eller så och jag eftersvettades typ hela kvällen sen, så jävla äckligt.

Jag gör så mycket på dagarna nu så jag sover skitbra på nätterna. Somnar på typ 10 minuter och sover ända tills klockan ringer, asskönt!

Nu ska jag sova, 8 timmar och 5 minuter tills klockan ringer! See ya (om 54 dagar!)


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0