Söndag

Rebecca om Studenten:
varför tog de studenten så tidigt? ;O
Och varför ska du plugga på distans?

För att de gick naturbruksprogrammet och då tar man studenten så tidigt eftersom att vi är i skolan vissa helger och kvällar så man "jobbar" liksom in den tiden så att man kan ta studenten tidigare istället! Jag ska plugga distans dels för att jag inte vill gå med 92orna på det gymnasiet jag gick på, och för att jag vill ha större behörighet än vad jag skulle ha fått om jag slutfört naturbruksprogrammet. Jag kommer nu få en individuell studieplan och plugga samhällskurser till största delen.


Idag är det söndag. Jag började dagen med att äta en bagel med cream cheese och gå ut till åsnorna. Borstade lite på båda två och klämde och kliade på bebisen, hon blir lättare att hålla på med för varje dag. Sen gick jag in och såg på en film med Tami, nån patetisk och töntig high school film, Michelle and Romy nånting hette den. Sen gick jag ut till åsnorna igen och tog bort minst 30 fästingar från lillen, och det fanns mer. Fyfan säger jag bara. De satt överallt men framförallt mellan benen, både fram och bak. En del på öronen också. Sen gick jag in och pratade med familjen på Skype medan jag fixade håret, klädde på mig och åt vårrullar.

Mamma och pappa ville inte vara med i bloggen idag så jag klippte bort dem. Snällt av mig.

Sen åkte jag till Daisy för lite födelsedagsfirande. Vi åt tårta hemma hos henne och sen bestämde vi att vi skulle åka till Hooters. Ni vet säkert vad det är? Googla annars. Vi blev lite besvikna för de som jobbade där hade inte ens stora boobies, sämsta haha. Jag åt boneless chicken wings i spicy garlic sauce som var skitstarkt. Till det hade jag curly fries. Ni måste prova curly fries. Vi sa åt de som jobbade där att det var Daisys födelsedag (var ju egentligen tisdags men skitsamma) så hon fick ställa sig på två pallar, med heliumballonger i händerna. Så sjöng dem "happy birthday" och efter varje happy birthday så skulle hon suga in luft och säga "wii it's my birthday" hahahahaha, skitkul lät det.

Ja det var väl det, nu är jag nyss hemkommen, har duschat och nu sitter jag här. Imorgon börjar en ny vecka, som är helt fullproppad. Vi hörs!



Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0