Söndag

Ojojoj, klockan är halv tolv och jag ska upp om sju timmar, jag borde sova. Imorgon blir det skola. Kommer bara behöva gå till 12.30 däremot för sen är det nån inskrivning för kurser nästa år och det känns inte som att jag behöver attenda det..

Imorse vid 11.30 cirka sa vi hejdå till Juli på flygplatsen. Lite tårar vart det och det var lite sorgligt men vi kan ju alltid hälsa på varandra, grejen är väl att man ska få tummen ur röven och göra det också! Sen tror jag att vi alla vill åka tillbaka hit till Arkansas på samma gång, det blir nog roligare så tror jag nog.

Efter flygplatsen åkte jag hem, hade tråkigt så jag bestämde mig för att åka och shoppa lite. Dålig vana jag har fått, när jag är uttråkad köper jag saker istället. Undrar hur många väskor jag kommer behöva.. Juli hade fyra! Och en halv typ. Sjukt. Jag hoppas jag kan få plats i tre, helst två. Men man har nog mer grejer än vad man tror, vi får se helt enkelt!

Sen åkte jag hem igen och sen åkte jag till Daisy för middag. Grillad kyckling och kokt färskpotatis åt jag, potatisen var myyycket god. Ni som känner mig vet väl att jag älskar potatis i alla dess former så det här var himmelriket ungefär. Tänk er, kokt potatis för första gången på nästan 9 månader! Sjukt. Här hemma i huset äter vi bara bakpotatis och det är en jävla skillnad måste jag erkänna, trodde inte det innan men det är det. Färska grönsaker fick jag också vilket också var himmelriket ungefär. Grön paprika, gul squash och gurka. Jag som inte ens tycker om grön paprika särskilt mycket.. men idag gick det ner för jag saknar grönsaker. Alltså aldrig hade väl jag kunnat tro att man skulle sakna maten så sjukt mycket som man gör. Hemmalagad mat, svensk mat, god mat utan massa socker och fett. Stekt i smör och inte olja, kokad potatis, färska grönsaker, mmmm! Mamma när jag kommer hem vill jag ha hemlagad mat, snäääälla.

Vi såg Lost hemma hos Daisy. Sista avsnittet någonsin och ingen fattade nånting. Om någon av er såg det kan ni väl slänga in en kommentar om vad ni tyckte? Jag fattar inte ett jota måste jag erkänna. Sjukt förvirrande. Är de döda eller lever de?

Annars flyter det på bra, börjar känna att tiden kommer ifatt mig och jag vill inte att det ska gå så fort som det gör just nu. Inte okej, inte okej. Vi hörs amigos!

Förresten, jag har inte sett någon ur min värdfamilj på hela dagen, de har varit borta och nu när jag kom hem så sover de. Haha. Jag som skulle visa min filt jag fick ifrån Wendy igår, den är svart och gosig med ett orange lejon på (skolans maskot) och så står det mitt för- och efternamn och 2009-2010 på den, asball! Jag visar bild imorgon eller något om jag har tid.

Mamma
2010-05-24 @ 15:24:25
Hej hjärtat.

Självklart blir det hemlagad mat, vet ju att även vi kommer vilja ha det efter bara 3v i USA. Syns snart. Kram


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0