Midget!

alltså jag fattar ju inte F, bara våra grader, men det ska ju vara PISSSSSS väder hela jävla veckan ju!
Okej den verkar bra! men lite läskig måste jag erskänna men angeline kommer typ älska den :p, jag vill se the last song, den har inte kommit ut i sverige än.. värsta kärleksfilmen men iaf!
Okej 8 dollar.. jag kan inte räkna sånt, vad står dollarn i?
puss och hej leverpastej
!

Alltså Linnéa ibland är du bara för mycket :P Haha, google är din vän! Och på den där sidan kan man ändra Fahrenheit till Celsius också.. och jag vet att det ska vara pissväder, så jävla sämst. Är dryga 20 grader men åskigt och molnigt och regnigt.. Men de är inte så bra på väderleksrapporter här så förhoppningsvis har de fel! Jag såg the Last Song igår.. den var väl söt men lite konstig :P Miley Cyrus' karaktär har typ asperger och en personlighetsklyvning. Och dollarn.. google igen! Men den står i 7,2 kr nu så 8 dollar är 57 kr. Och Shutter Island är nog lite läskig, 17års gräns till och med ;) Vi ses på måndag!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0