Lördag

Bild från igår, ut med boobsen! Usch så man ser ut, I don't like being in pictures these days! Ser så sjukt lång ut också! Ser ni en sak? Man har skor inomhus i Amerikat! Är inte min tröja sjukt söt btw, en uggla!


Sååå idag.. Hände inte mycket på förmiddagen, vaknade, ingen var hemma. Åt frukost och gick ut till åsnorna. Den lilla börjar bli kaxig.. gillar jag inte. Jaja jag ledde omkring henne i grimma och grimskaft och hon var förvånansvärt duktig. Bryr sig inte om att gå ifrån mamma, det är mamma som får följa efter henne istället. Sen gick jag in, msn:ade med mamma. Kollade lediga jobb för hösten men alla vill anställa på en gång.. Alla kom hem och vi åt Subway som de köpt på vägen hem. Sen var jag ute, tog bort X antal fästingar på hundarna. Jag är en sån snäll människa. Grady badade i poolen för den är öppnad nu. Det var svinkallt imorse, säkert 12 grader eller nåt sånt, vinden var som isbitar. Sen värmde det upp lite men vinden var fortfarande kylig, men jag hade bara t-shirt i alla fall. Sen duschade jag och sen städade jag rummet, eller snarare plockade undan grejerna och möblerade om lite. Ska försöka hinna med att göra garderoben imorgon också, det är den som kommer ta längst tid.. Har tagit fram en resväska och börjat stoppa i grejer också som Midget och Angeline kan ta med hem. Vinterkläder, filmer, böcker, ridgrejer, lite kläder, promdress osv.

Sen åkte vi till Outback och åt middag med Heather, Ben, Alyx och Bryn. Efter det åkte vi och spelade bowling och jag kan nog aldrig bli en professionel bowlingspelare.. Jag spelar så ojämnt! Första serien slog jag till med 155 poäng och andra bara 99, haha. Varken min arm eller mitt huvud pallar inte två serier.

Imorgon är det mother's day och hela släkten kommer på lunch. Barbeque chicken är det som serveras, vi hoppas på bra väder för vi ska sitta ute!

Vi hörs fjortizzzzar!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0