Länge sen

Hejhej, dåligt bloggande på sista tiden måste jag erkänna.

Imorse lämnade jag av Angeline och Linnéa på flygplatsen, de tog med sig en väska med mina grejer också så nu har jag lite mindre grejer att packa.. inte för att det märks någon skillnad men ändå.

Sen ringde jag Daisy och vi åkte iväg och handlade födelsedagspresent till Stephanie och hejdåpresent till Juli. Sen åkte vi hem hit, åt lite mat, solade lite, tittade lite på TV. Sen åkte vi till Stephanies födelsedagspartygrejs. Där åt vi middag och tårta och spelade spel. Vi spelade ett kortspel där man skulle slå på bordet, jag slår och min nagel GÅR AV! Hela jävla skiten fyfan vad ont det gjorde. Hela lösnageln plus halva min naturliga så nu har jag bara en halv nagel, resten är bara köttet. Sjukt ont gör det och jag vet inte hur jag ska kunna tvätta håret.. det gör ont bara att hälla vatten över det.. Vojne! Jag har Hello Kitty plåster på.

Imorgon ska jag till skolan, jag ska få en award! De som har högst betyg i varje klass (typ alla juniorengelska, eller alla american history) får awards för det, men jag vet inte vad jag ska få i.. Jag hoppas att det är i engelska, hade varit skitkul ju haha! Utbytesstudenten har högst betyg i engelska, haha. Jag fick en liten lapp i brevlådan som sa att jag skulle få min award imorgon, trevligt värre.

Annars flyter livet på, sista veckorna kommer rulla sjukt fort!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0