Sen update

Kom hem för inte alltför länge sen. Jag har spenderat kvällen hos Daisy, jag och Juli åkte dit efter skolan och vi har tittat på griskultingar som föddes inatt. Juli lagade crepes som vi åt till middag, vi har tittat på Gossip Girl och jag har chockat mina ben med el! Haha, typ sån där TENS ni vet? Vi ska nog göra det till en tradition att se Gossip Girl hemma hos henne på måndagar. Nästa måndag ska vi gå och se Remember Me på bio, ni vet den nya med Robert Pattinson, den kommer väl till Sverige också? Den verkar jättebra så vi får väl se!

Nu är det väldigt sent (halv elva) och jag har test imorgon. 3-4 timmar någonting blir det, och sen på det har jag ett prov 6th hour också! Usch. Och så likadant på onsdag. Men det ska nog gå bra, jag gör oväntat bra ifrån mig i min engelskaklass, min lärare bad om en kopia på min uppsats idag igen!

Mamma jag har fått paketet också, tack för filmen :D Jag visste väl att du inte kunde låta bli att stoppa ner något annat än det du skulle, och 1 kg kändes lite tungt för ett par sulor och ett papper!

Just nu stinker det skunk i mitt rum och alla ni som känt den lukten vet att den inte är angenäm. Fyfan vad snusk alltså, Tami sa att det kommer in med air conditionen om den sprejar här utanför, euuuw!

Får väl passa på att säga grattis till min pappa också som fyllde år igår, grattis fader vår!



Och sen blir det ett grattis till morfar också som fyller år idag, grattis!

*bild på morfar* har tyvärr ingen att bjuda på..!

Vet ni vad jag just kom på? Kalla mig dum. När jag skrev "fader vår" här uppe kom jag att tänka på den där bönen ni vet, "fader vår som är i himmelen". Jag har tills nu, 30 sek sen, trott att de menar fader vår som i årstiden, spring. Har verkligen inte fattat vad de menar. Men nu gick det upp ett ljus och jag fattar att de menar vår fader, alltså allas fader, hahaha. Jag skäms nästan för att posta det här men shit the same! Nu har ni något att skratta åt.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0