Imorgon bär det av!

Jag är inte riktigt färdigpackad än, måste duscha och måla naglar men annars så!

Jag berättade ju att igår var det 20 plusgrader, strålande sol och jag låg ute och solade och brände mig? Håll i hatten nu för idag så snöar det! Det lägger sig till och med, en-två centimeter hittills och det snöar fortfarande. Hoppas bara att vi kommer iväg med flyget imorgon, skulle ju vara lite surt sådär annars.

Imorgon bitti drar vi alltså till Miami för att spendera natten där och på måndagen blir det vidare på kryssning med stopp i Cozumel och på Belize! Jag kommer inte ta med datorn så det blir ingen uppdatering förrän tidigast lördag, om jag inte köper några minuter på en dator där. Ska försöka att inte göra det utan bara ta till vara på solen, utan att bränna mig alltför illa. Vi hörs igen när jag kommer hem suckers! :D




Grattis också till Hans som fyllde 70 år för två dagar sen, grattis grattis!


Jonna Stepp
2010-03-21 @ 20:56:52
Okej, vad skönt att höra :) Jag vet inte riktigt vad Bentonville ligger, nära Fayetteville? Jag har bara varit här en vecka nu men trivs bra än så länge. Saknar dock en tjejkompis då jag endast hänger med killar, haha! Kram


URL: http://[email protected]

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0