First Day of Spring Break

Idag har jag roat mig själv största delen av dagen. Vaknade runt 9, satt i rummet två timmar eller så, gick ut och duschade och åt lite. Sen gick jag ut! Hoppade på studsmattan, lyssnade på "I believe I can fly," "I'm the worlds greatest," Magnus Uggla, Michael Jackson, Per Gessle och lite sånt och trodde att jag var on the top of the world. Låtsades flyga under I believe I can fly och sånt ni vet ;) Sen när jag blev för trött för att studsa la jag mig ner och solade! Utan solskyddsfaktor = inte så bra. Låg i typ 30 min och jag är röd nu. Ansiktet, bröstet, magen och jag har streck efter BHn på axlarna! Läpparna är nog lite brända också. Det känns som att den där solskyddsfaktorn i SPF 50 kommer bli välbehövd. I helgen ska det regna och snöa (?!?!) så någon mer sol lär det inte bli förrän på måndag. Hoppas bara att planet lyfter som planerat på söndag!

På eftermiddagen åkte jag med Tami och hämtade AVery & Grady, sen åkte vi och shoppade lite till Avery och sen spelade vi bowling. Två serier, jag gjorde 117 och 132 eller 138 eller nåt sånt i den sista. Sen åt vi middag med the Torti's på Cracker Barrel. Jag åt spicy grilled catfish med mashed potatoes, baby carrots och fried apples! Spicy här är typ som normalt hemma. Väljer alltid spicy om det finns.

Det var min dag det, väldans roligt. Imorgon får vi se vad som händer!

Jonna Stepp
2010-03-20 @ 21:47:43
Hej :) Googlade runt lite och såg att du befinner dig i Arkansas just nu, jag med! Jobbar som au pair fram till sommaren och bor just nu i Fayetteville. Hoppas du har det bra! Kram Jonna


URL: http://[email protected]

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0