Senaste dagarna

Jaha.. jag hade tänkt vänta med att uppdatera tills jag fick in bilderna i datorn men dom vägrar så det får bli en textuppdatering.

Förra inlägget var ju Rocky Mountain national park i Colorado. Väldigt fin nationalpark måste jag säga, sjukt höga berg och djupa dalar och vi var uppe på drygt 12000 feet höjd vilket är knappa 4000 meter, ganska högt! Vi passerade trädgränsen och hittade snö också. I juni, haha. När vi var inne i visitors center så kunde man lägga en peng i den stat eller land man kom ifrån. Sverige hade ingen egen utan det fanns bara Skandinavien, så där la vi en. Sen la vi en för Arkansas också, såklart!

Sen sov vi nånstans där jag inte kommer ihåg och sen åkte vi igen. Jag kommer inte ihåg vart vi åkte eller hur långt vi åkte, dagarna flyter ihop litegrann. Jag tror att det var då vi stannade i Page, AZ i alla fall, efter att vi åkt en bit i Utah också. Jag tror inte att det hände så mycket den dagen överhuvudtaget.

Dagen efter åkte vi mot Grand Canyon, north rim, alltså norra sidan. Vi har varit på södra sidan för några år sidan och norra sidan var inte alls lika cool. Inte alls lika typisk som det man ser på bilder och så. Men djupt var det och vi tog lite bilder.


Sen åkte vi en liten bit till och sov i en liten större stad den här gången, den hade till och med ett eget mall! Och massa restauranger, vi åt på någon buffé liknande sak. Sen sov vi.

Dagen efter, vilket var igår, hade vi knappa 20 svenska mil till Las Vegas. De var snabbt avklarade och när vi kom dit åkte vi till ett av deras outlet mall. Jag shoppade ingenting! Herregud, det får det nog blir ändring på.
På kvällen åt vi på MGM's middagsbuffé och gick omkring och tittade lite. Justde, vi bor på Excalibur. Jag och Dennis bor i ett rum och mamma och pappa i ett annat.



Det var allt för nu, vi hörs!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0