Tisdag

Oh my Gooood the weather is amazing! Runt 30 grader hela tiden och jag äääälskar det! Varför kan det inte vara sånt väder i Sverige? Varför?! Alltså det ska bli 35 grader i helgen! Det är helt sjukt. Det bästa är att jag är brun också, och inte ens solbränd. Vi var ju och kanotade igår = X antal timmar på the river men jag blev inte bränd, inte ens det minsta. När hände det sist liksom?

Att paddla kanot var kul, vi såg massor av sköldpaddor och vattnet var skönt att bada i! Vi fastnade i nån jävla stam en gång däremot så jag trodde vi skulle välta. Och vår kanot var miffad så den flöt inte rakt fram utan den flöt på sidan när man inte paddlade. Annars var det nice!

Idag var det skola, vi förbereder bara för terminstesten vi har nu onsdag och torsdag, I'm gonna faaail haha. Jaja whatever. Efter skolan åkte jag med några vänner och spelade bowling och biljard, det var mycket roligt.

FYI, just i detta nu bröts en bit av min tumnagel av.

Jag har ingen lust att skriva och vet inte vad jag ska skriva om så vi hörs en annan dag!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0