Lördag

Jag gör mig redo för att gå på bio, vi ska se Splice. Det är typ sci-fi/skräck nånting, inte min typ av film men what the heck. Det blir nog bra ändå.

Jag har fått tillbaka min truck.

Jag ska få en resväska i födelsedags/hejdåpresent av min värdfamilj.

Jag har legat ute och solat en timme ungefär i dryga 30 grader, annars har jag suttit inne idag. Det är jättevarmt och fuktigt men jag gillar det. I vanliga fall har jag problem med värmen men nu när det kommit gradvis under ett par månader är jag fine with it.

Jag ska skriva en berättelse om prom för utbytesstudent.se någon dag när jag har tid.

Min foundation är för ljus nu när jag är tanned men det funkar ändå för jag orkar inte/har inte pengar till att köpa en ny.

Fantasin tryter, vi hörs en annan dag. Ha det bra.


Jag och min American History lärare, han är typ bara 8 år äldre än mig haha.


Jacob just randomly picked me up, haha.
No comments.

You gotta love drama. Jag, Shawn och Radiance. För övrigt dem jag ska på bio med ikväll.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0