Frågor

Jag har tänkt att åka efter nian. Jag är redan skoltrött (börjar nu 8:an) så jag ansåg att det var lämpligast.Jag är en person som är självständig och även gärna borta från familj och sånt så jag klarar nog av det... Tycker du det är för tidigt? Och a just det, vad kostade hela paketet ungefär? Tack på förhand ^^

Det är jättesvårt att säga om det är för tidigt eller inte, jag känner ju inte dig! Men om du känner dig mogen och det är något du verkligen vill göra så säger jag go for it! Du lär inte förlora något på det i alla fall. Allt som allt gick nog på drygt 100000kr.

Sjukt fina bilder! Är dom tagna med systemkamera? =)

Tack! Ja de är tagna med en Nikon D60 och ett Sigma 70-300 zoomobjektiv :).





Anonym
2010-07-29 @ 20:33:25
tack så jättemycket för svaret! (fråga 1) Vart var det du var och läste?


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0