Avslut

Jag är ju, som ni kunde läsa i förra inlägget, hemma i Sverige igen. Det här har varit min blogg under mitt utbytesår och jag kommer inte att fortsätta skriva i den efter det här.

Det enda jag kan tänka mig att göra är att svara på frågor om ni har några. Fråga vad som helst, om USA, Arkansas, att vara utbytesstudent, high school, värdfamilj, att vara tillbaka i Sverige igen, vad som helst! Om jag får in några frågor så svarar jag på dem, annars ser jag den här bloggen som avslutad från och med nu. Tack allihop som följt mitt år!


Amanda
2010-07-02 @ 16:10:29
När är det bäst att åka som utbytesstudent, alltså vilken ålder? Och när ska man göra en anmälan i så fall? :)



Tack för en jättebra blogg, har följt den länge nu! :)

Anonym
2010-07-16 @ 22:09:56
Jag har tänkt att åka efter nian. Jag är redan skoltrött (börjar nu 8:an) så jag ansåg att det var lämpligast.Jag är en person som är självständig och även gärna borta från familj och sånt så jag klarar nog av det... Tycker du det är för tidigt? Och a just det, vad kostade hela paketet ungefär? Tack på förhand ^^

Anna
2010-12-21 @ 22:13:06
Hej!

har lite frågor!

1. vad menar du med att du åkte efter tvåan? att du var i usa under år tre på gymnasiet?

2. skulle vara superbra om du skulle kunna ge lite almänna tips på vad man kan tänka på, hur det är att gå i skolan där, hur är amerikanerna, hur är alla förberedelser? eller kunna sammanfatta året? skulle vara hur bra som helst!

3. hur är första dagarna/veckorna på skolan? åkte du på många resor eller liknande med din värdfamilj, och hur är det med barn i familjen?



väldigt tacksam över att så många skriver blogg om sitt år! det verkar så himla kul! :D

hoppas du vill svara på mina lite röriga frågor, men är bara "soooo excited" :D



svara jättegäna via mail!:D

tack så jättemkt!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0