Thursdag

åh vill också ha rött hår!:( Fast det ser bara daskigt ut när jag försökt färga.. Färga aldrig ditt hår, var glad att du är naturlig rödtott! Jag vill ha sådär rödblont hår med fräknar typ som lily cole. Dom som har det sticker ut så, på ett bra vis! Mycket roligare än någon brun nyans eller blont.. Och som dom säger, ingen kan motstå en snygg rödtott haha.
Verkar vara askul att vara utbytesstudent i Usa! Funderar själv på det, fast då helst till Thailand eller australien. fin blogg!


Tack snälla du :) Jag gillar min hårfärg så jag kommer nog behålla den! Senast igår fick jag höra "your hair is SO red, I wish mine was like that!" alltid lika roligt! Jag tycker definitivt att du ska åka som utbytesstudent om du har möjligheten, man får uppleva så mycket som man kommer bära med sig hela livet!


Jahapp.. nu snöar det. Skolan är inställd imorgon. Mamma och mormors plan var inställt så de är i Houston just nu. Är planerade att komma hit 12:35 imorgon. Over and out.

mamma
2010-01-29 @ 12:55:48
Nu ska vi ata frukost i Houston o halla tummarna for att planet lyfter, verkar som det lyfter 2timmar senare. Kram

Elin
2010-01-29 @ 18:03:21
hej, bra blogg ! jag funderar själv på att åka som utbytesstudent ett år men är lite tveksam. ångrar du nånsin att du åkte? ser lite hästbilder här och var så jag har förstått att du har ridit iallafall innan du åkte iväg. jag är ny läsare så min fråga kanske man kan hitta svar på i äldre inlägg men endå: Har du fått rida någonting i USA? för det är en av anledningarna till att jag inte vill åka iväg. vill inte ha ett helt år utan hästarna...och om du inte har fått rida, hur känns det då?

förlåt för lång komentar :P


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0