The third day the frost

Ulrika om My first snowday ever!:
Saknar du din bror mycket? Det skulle jag gjort om jag haft en sådan underbar bror.

HAHAHAHAHA!

Pappa om My first snowday ever!:

          Ett alternativ är väl att bädda sängen själv?


Jovisst, men inte om man inte måste! Idag fick jag sängen bäddad i alla fall, vet inte om lakanen är tvättade men bäddad är den i alla fall!


Idag har jag inte gjort många knop.. börjar bli tråkigt att sitta hemma! Alla rural (på landet) skolor är stängda imorgon, alltså är min stängd. Avery och Gradys är inte stängd än så länge men det ska komma lite snö och blåsa kallt i natt så de lär säkert stängas imorgon bitti.

Det ska bli sjukt kallt här i några dagar, imorgon och på fredag ska det vara vindar uppemot -20F alltså -28C! Jag tror inte att jag ska gå ut om jag inte måste. Sen ska vägarna frysa och så ska det komma upp till 1½ inch snö.

Det roliga är att folk här verkar typ rädda för vädret, nyheterna rapporterar om SEVERE WEATHER, de ger ut tips på hur man ska hålla sig varm och så vidare och så vidare. Idag var vi på Walmart och brödhyllorna var i princip helt tomma! Samma sak gällde ägg, konserver och soppor och sånt. Folk börjar bunkra upp mat för att klara sig! Haha herregud, det ska bli lite kallt i två dagar, vi kommer nog inte dö :)

Det var allt jag hade för idag, ciao!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0