Jag är sjuk

Influensa eller nåt.. inte riktigt men på god väg. Borde inte få det då jag är vaccinerad, kanske är svinis? :O Nä jag har ingen feber tror jag. När jag gick och la mig igår hade jag ont i huvudet, sov skitdåligt och vaknade sen med illamående och huvudvärk som suttit i hela dagen. Åt frukost imorse men hoppade över lunchen och sen har jag ätit två rader Marabou bara för att få i mig någonting men jag är inte alls hungrig.. Nu på kvällen har hela kroppen börjat värka också, alla muskler (speciellt nacken och ryggen) och huden är öm. Får se hur det är imorgon bitti om jag pallrar mig till skolan eller inte. Sov i tre timmar idag mellan halv fem och halv åtta men inte kändes det bättre efter det..

Idag var som sagt första skoldagen, har två nya klasser. Human Relations handlar om relationer och lite psykologi och sociologi och så, blir nog helt okej. Food Science hatar jag redan, måste försöka byta den klassen. Gillar inte alls läraren och folket är dumma i huvudet, så högljudda och omogna. Jag tror jag somnade på den lektionen idag och det var första gången under hela min skoltid, 12 år eller vad det nu blir.

Inget annat roligt har hänt.. vi ska göra en liten pjäs i dramaklassen, bara vi som är i den klassen. Blir nog bra.

Vi har fått tillbaka vattnet idag också så jag har kunnat tvätta alla mina kläder. Blev två fulla maskiner och den sista är i torktumlaren nu (klockan är halv elva) eftersom att jag vaknade så sent..

Jag fick förresten 101% på engelska semestertest, ibland gillar jag reglerna här..

Tack och hej leverpastej.

Sofie
2010-01-12 @ 20:53:41
Hej! Var till Florida som utbytesstudent 06/07 och ska tillbaka till USA som au pair efter studenten. Har startat denna sida där både jag o andra skriver tips om USA + att jag har en stor länksamling. Jag länkade till dig, hoppas det är okej annars är det bara att säga till så tar jag bort den! Du får gärna länka till mig också. Ha det så bra! /Sofie


URL: http://sofiesusa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0