I brist på annat

Igår hörde jag rykten om att det skulle snöa här igen men det trodde jag inte på, de har sagt typ 25 gånger att det ska snöa och det har snöat en gång så varför skulle det snöa idag? Men tji fick jag för snö var det när jag vaknade imorse. Avery väckte mig, skrikande något i stil med "COME ON WE ARE GOING SLEDDING" men jag pratade mig ur det och hon gick igen. Tittade ut genom fönstret och det är dryga 5 cm ute, är nog runt decimetern på vissa ställen.

Så.. idag har vi went sledding, jag vet inget bra svenskt ord för det? Åka släde är fel för det är inte det vi gör. Vi har en fyrhjuling och bakpå antingen en typ pulka eller en sån uppblåsbar vattengrej. Kul i jul i alla fall även om jag blev sjukt snöig. Får se om jag kan fixa fram några bilder en annan dag, Tami tog massa.

Annars har jag inte gjort mycket idag, åkte till mataffären och handlade luncher för veckan. Imorgon är Bentonvilles skolor inställda pga snön och Gravette lär vara stängd på tisdag om snön fortfarande ligger kvar.


En bild med mina nya kläder när jag skulle nånstans häromdagen. Mina fötter ser stora ut och magen ser tjock ut men det är spegelns fel ;)


Min nyårsmiddag! Hasselbackspotatis (som inte var klar i mitten men jag orkade inte vänta på att den skulle bli klar..), stekt kyckling, vitlöksbröd och sås!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0