Gott å blandat

Här kommer bilder på extreme home makeover!


Före, snyggt va?!


Under arbetets gång


Här var det vitt!


Nymålat blått, inte torrt


Resultatet!

Skrev ju för någon dag sen om personlighetstestet med grisen vi gjorde, här är min gris:

Enligt den här grisen är jag:
- a realistic person (realistisk syn på livet)
- analytical (analytisk)
- cautious (försiktig)
- distrustful (svårt att lita på människor)
- secure (självsäker)
- stubborn
- stick to my ideas (håller på det jag tror på)
- good listener
- value education (värdesätter utbildning)
Och sen beroende på om grisen tittar åt vänster eller på mig (vi kunde inte riktigt avgöra) så är jag också såhär:
- believe in tradition
- remember dates
- direct person (rakt på sak)
- not afraid of conflicts

Det som stämmer bäst är att jag kommer ihåg datum. Jag kommer ihåg typ allas födelsedagar bara jag sett de en gång, lite creepervarning brukar folk tycka men det är ju inte direkt så att jag väljer det. Sen resten stämmer väl hyfsat det med eller vad tycker ni?

Folk har börjat prata om prom nu också, vad för klänning man ska ha, vem man ska gå med.. jadu! Än så länge har jag ingen date. Vi får väl se vad som händer annars får jag väl gå ensam :)

Imorgon är det traffic light tuesday! Wear red if you're in a relationship, yellow if you're in between/it's complicated and green if you're single!

Mamma
2010-01-26 @ 20:37:29
Undra vilken färg du tog på dig? Grisanalysen tycker jag stämmer bra. Kram




Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0