Skitgrejer som vanligt!

Jaha nu är klockan 7:40pm och jag sitter och väntar på hämtmat ifrån Sonic (en snabbmatskedja), lyckat va? Fyfan för maten här. Så jävla trött på allt som har med mat att göra, äter typ en påse chips eller ett par mandariner till lunch för att jag inte ens är sugen på varm mat överhuvudtaget. Uscha puscha blä. Det enda jag gör är att gnälla på maten men så får det vara!

Danmark vann curlingen, nu är det hockey Schweiz-Canada, 1-2 står det just nu.


Patrick
2010-02-19 @ 04:58:11
Hur visste du att jag var från Tyresö? =O



Vänta lite, känner inte Sara Berglöw? Eller har jag helt fel nu?


URL: http://ptricks.blogg.se/
Mamma
2010-02-19 @ 08:34:21
Hej hjärtat, du får ta o göra dig en pastasallad o en fruktsallad. Gör mycket så räcker de ett par dar. Kram kram


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0