Lördag 13 februari

Gjorde ingenting på dagen, fram till 4:45 nånting då jag åkte och hämtade Juli och Daisy. Sen åkte vi till Lin's Garden vilket är en kinarestaurang med en stooor buffé. Där mötte vi lite andra folk, vi var väl typ 10 stycken eller nåt sånt. Trevligt var det i alla fall och jag hoppas på att bilder kommer på Facebook senare! Vet ni vad jag åt? ALLIGATOR! Haha jag var tvungen att prova. Jag vet inte ens vad det smakade.. inte kyckling men inte jättelångt ifrån. Hade någon sagt att det var kyckling hade jag nog inte reagerat nämnvärt, var samma färg men lite trådigare liksom. Jaja nu har man gjort det också. Ofta man äter alligator. Tydligen är det ett dyrt kött i Kina.

Sen åkte vi och bowlade, som också var kul :D Alla åkte inte utan det var jag, Daisy, Juli, Magda, Stephanie, Tajhe, Jamie och Chloee. Roligt var det som sagt. Hoppas på bilder därifrån också! Vi hade jättekul tills tjurmänniskorna bredvid bad oss att inte gå på banan när de spelade för det störde dem för de höll på med en turnering, det drog ner vårt humör lite. De sa det på sånt sätt som att de var mycket bättre än oss och vi var små skitungar, jaja. Sen drog vi därifrån, jag lämnade av dem och nu sitter jag här igen! Pusshej!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0