Kommentarer

Hej
Såg att du "stoppade förbi". Det ska bli roligt att lyssna på din svengelska i sommar.


Haha jag vet! Tänkte att det lät lite konstigt när jag skrev det men jag kom inte på något annat att skriva.. Vad säger man? Stannade förbi?

hejsan! såg på forumet att du ska resa med din familj efter du gjort klart ditt utbytesår.. så kul! undrar var ni ska och hur du gjorde med flyg hem sen? boka din organisation om den, så kommer du inte åka hem samtidigt i samma flyg som din familj? ha det fint! :)

Hej! Stämmer bra det! De kommer hit den 8e juni, stannar här i Arkansas 5 nätter och sen bilar vi till Los Angeles via bland annat Dallas och Las Vegas. Flyger hem från LA den 30e. Jag åker med EF, och för ett par veckor sedan fick vi hem ett papper med när man var bokat att åka hem (1-3 juni för mig) men man kunde skicka tillbaka pappret och önska ett eget hemresedatum och ändra avreseflygplats, mot betalning såklart som med allt annat.. I alla fall, jag har önskat att åka hem den 30e juni med samma flyg som min familj men jag vet inte om det blir så än. De skulle försöka få med mig på samma plan men inte säkert att det funkar, så annars kommer jag åka ett annat plan hem men samma dag. Jag hoppas dock på att komma med samma plan såklart. Hoppas du fick svar på vad det ville, inser att det blev lite hattigt haha!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0