Inlägg nummer tre eller nåt

Om man ska tro Blondinbellas lilla lista här så är jag överstressad.

Tydliga tecken på att du över överstressad:
* Sömnrubbningar, svårt att sova eller så vaknar du upp mitt i natten. Sover hur mycket som helst men ändå känner du dig aldrig utvilad.
* Du känner dig totalt utmattad och all energi är som bortblåst eller så är du överenergisk och kan inte varva ner.
* Du får ångest eller hamnar i en depp-svacka. Inget känns roligt längre och folk i din närhet börjar kalla dig överkänslig
* Kroppsliga symtom. Hjärtat slår snabbare än vanligt och hårdare, hur får ont i magen, huden regaerar och du får virusinfektioner. Du blir aldrig frisk
* Du känner dig “dum i huvudet”. Du glömmer och kan inte koncentrera dig, omöjligt att göra fler saker samtidigt. Överkänslig mot ljud och ljus.

Undra varför bara? Jag gör ju ingenting om dagarna eller nåt..


Anonym
2010-02-19 @ 20:58:53
SAMMA HÄR! :O alla de påståenderna passar ju in på mig, men ja e inte överstressad.. :S

Patrick
2010-02-19 @ 22:38:53
Jag tyckte väl att jag kände igen dig. Jag kommer ihåg för typ 100 år sen när jag och Sara var i Alby och så träffade hon dig där. Det är därifrån jag känner igen dig ;P



Så hur har du det i USA?


URL: http://ptricks.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0