Heeeelg.

-11 i Stockholm, +11 här just nu. Jag vet ju vilket jag föredrar.

Idag har jag..

..varit i skolan
..ätit frukost, lunch, snacks och middag
..haft matteprov
..dissat ett track meet
..skalat av friteringen på friterade räkor
..tittat på ungefär 4 avsnitt Criminal Minds
..och typ fyra avsnitt 2½ men
..gjort 60 situps
..gjort 20 rygglyft
..stått i plankan en minut
..funderat på varför jag är så lat
..ätit massa Polly
..skippat första delen av min Health-lektion
..pratat med Tina från Sverige
..tittat på gymnasiekurser inför nästa år
..funderat lite till på vad jag ska göra med mitt liv
..läst en massa bloggar
..blivit halvt inbjuden/bjudit in mig själv till rullskridskoåkning imorgon
..hostat
..varit väldigt uttråkad både i skolan, och hemma
..suckat över att amerikanare tar piller och mediciner för allt
..pratat massa engelska
..men inte ett ord svenska
..ätit svenskt bröd + ost till lunch

Nu börjar det spåra ur här, men det här har jag sysslat med idag. Rätt trist om jag får säga det själv. Så hejdå.


Little Rock några veckor sen. Från vänster:
Stående: Fabian från Tyskland, Stephanie från Taiwan
Sittande: Ben (Fabians värdbror), Katharina från Tyskland, Daisy från Holland, Fer från Mexico och så jag.

Patrick
2010-02-20 @ 05:12:41
Jag åker hem den 15 Juni, och jag längtar så mycket. För jag ska spendera två veckor med min riktiga familj, vi ska åka på 2 veckors semester i Sverige. Åka till göteborg och lite andra ställen. Det känns lite konstigt att inte ha träffat sin familj på så länge. Plus att jag får träffa Sara, det är typ min familj och Sara som jag har saknat mest. Sen så saknar jag maten vi har i Sverige också.



Men va kul att du ska åka till Kalifornien, jag skulle jätte gärna vilja åka dit. Jag får ta och jobba lite när jag kommer till Sverige och sen får jag ta en liten semester dit =)


URL: http://ptricks.blogg.se/
midget
2010-02-23 @ 13:32:02
va fan händer med ditt liv? :p jag och Angleline kommer snart och då ska vi har super kul i 10 dagar! :)


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0