February 25th

Jaha så var det torsdag igen då. Veckan närmar sig sitt slut och det känns bra. Bara tre veckor kvar till spring break och kryssningen nu! Torsdag innebär också middag på Centerton Café och jag varierade mig för en gångs skull. Äter alltid räkor där men idag åt jag en sub med kalkon och ost och chips. Inte jättegott men det är inget på det där stället.. Aaah sluta äta där nuuu!

Jag tror att jag gått ner i vikt, är inte det konstigt? Jag vet inte om det beror på mina tappra försök att springa (3 gånger på en månad) eller mina patetiska styrkeövningar 4 gånger i veckan eller så, för det är ju knappast mina matvanor eftersom att jag inte ändrat dem ett dugg. Ja jag har ingen aning. Har inte vägt mig sen typ.. oktober?

Imorgon planerar jag att ta med kameran till skolan, är det något särskilt ni vill ha kort på så kommentera! Jag läser imorgon bitti innan skolan (typ 14 er tid) och har ni inte skrivit då får ni skylla er själva! Moahaha. Annars får vi väl se vad det blir för bilder.

Ja idag var jag på massage också, en timme. Mycket skönt, och såklart kändes det kortare än en timme. Något som var lite kul var att innan hon började massera fick jag lukta på hennes händer där hon hade nån olja med nån lukt i haha. Dra djuuupa andetag. Kändes som att hon försökte droga mig! Haha nerå bara nästan. Något som jag gillade var att när jag låg på rygg hade jag nån liten kudde och sen typ en liten vetekudde över ögonen som var sval, trevlans. Så hade hon porlande vatten, stearinljus och lugn musik där inne också! Och man fick byta om bakom en skärm medan hon gick ut ur rummet haha. Men, jag måste säga att jag nog föredrar mer "medicinsk" massage än sån här "må-bra-massage", alltså när man masserar för att behandla rather than för att det ska vara skönt. Visst att det gör ondare men det känns mer värt det, japp.

Jag har köpt en laptop-cooler idag också så ingen mer överhettning här inte! Fanns två att välja på och jag valde den som var lite mindre med två fläktar istället för en som var lite böjd med bara en fläkt. Vet inte vilken som är bäst.. men den här verkar funka helt okej i alla fall!

Något som är jobbigt med att jag klippt mig är att jag måste hålla på och fixa håret varje dag för att det ska se bra ut. Som nu när jag duschar sent och går och lägger mig med blött hår måste jag ägna typ 20 minuter imorgon bitti.. Vilket betyder mindre sömn :( Men det är ju snart helg ellerhur?! Vet inte om jag har några planer för helgen, imorgon kanske vi ska bowla, inget bestämt. Sen pratade jag och Daisy om att åka och shoppa också, hon behöver skor och jag en bikini! Juli hänger säkert på också, shopaholic som hon är.

Har jag nämnt att jag vill ha Gravette-kläder? Alltså tröjor och sånt med namnet och så på. I alla fall, jag fick reda på att en affär i Gravette säljer kläder så jag åkte dit men de hade inte så mycket och dessutom bara barnstorlekar. Men idag fick jag reda på att de ska börja sälja tröjor nästa vecka! De är gråa med ett lejonhuvud på och så står det Gravette Lions på. $10 för en t-shirt, $15 för långärmat och $20 för hoodie. Jag funderar på en hoodie, har ni några åsikter?

Nej men era pingviner nu är det dags att göra nåt annat! Hoppas att ni sussar sött i era sängar och glöm inte att kommentera om vad jag ska fota! Pussheeej hörs imorgon!

Mamma
2010-02-26 @ 06:25:37
Jag vill se kort på människor, dina skolkamrater o dina lärare. Kram

thea
2010-02-26 @ 22:07:13
jag tror jag har gått upp i vikt nu över vintern trotts att jag har tränat typ 2 ggr om dagen plus bra mat haha. får skylla på att de e muskler ;)


URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0