Dagen och helgen

Jag har ungefär samma antal besökare varje dag, alltså borde det vara ungefär samma personer som läser varje dag? Så vilka är ni? Kan ni inte vara gulliga att lämna en kommentar? Även familj och vänner! Tack <3

Såå, dagen idag gick fort. Skolan gick fort, när jag körde hem kändes det som att jag precis kört dit. Känns bra! Kan bero på att vi inte gör mycket eftersom att det är EOC test i vissa klasser. Det är typ statstest, test som alla i vissa klasser måste göra. Jag har inga den här veckan, har matte den 5 maj däremot. Så engelska gick som vanligt, vi tog lite anteckningar och så. Historia hade vi ingen eftersom att den läraren hade testing, så vi satt i the commons och gjorde ingenting i 50 minuter. I matten gjorde vi exakt samma sak som igår eftersom att typ ingen var där igår, vi fick till och med samma läxa idag som igår men jag hade redan gjort den så det var skönt. Torsdag och fredag ska vi sitta i the commons during matte också, vi har lite jobb däremot.. Om jag känner den klassen blir det mest prat däremot. Trevligt det med. Drama är alltid slappt.. Idag gick vi och hämtade lite props (svenska?) i ett förråd och flyttade det och sen pratade vi lite om våran pjäs, hur vi ska göra för att förbättra den och så. Health gjorde vi ingenting, och det suger eftersom att vi inte får lämna klassrummet eller någonting. Jag och Daisy pratade och sen lyssnade jag musik och spelade Solitaire på min iPod. Human Relations var av någon anledning sjukt kul. Går inte att förklara men det är en kille som kommer några gånger i veckan och tömmer recycle stuff, han är i special klass alltså lite speciell. Han öppnar dörren, kommer på sig själv, stänger dörren, knackar, och öppnar dörren igen. Alla börjar asgarva (till och med läraren) tills vi inser att det är han, då skäms vi lite och försöker vara tysta. När han går igen börjar alla asgarva igen, jag grät, läraren grät, massa andra grät. Och innan det här hade Juli presenterat sitt familjeträd och sagt alla namn på tyska vilken var sjukt kul och ja.. går inte att förklara i ord men sjukt kul var hela grejen i alla fall. Det är sånt här jag kommer läsa om ett år och komma ihåg och sen skratta för mig själv.

Jaja, sluttalkat om skolan. Här är några bilder från helgen, när vi var på nöjesfältet Silver Dollar City!


Zinan, Rommel, Mira, jag, Stephanie, Fer, Sebastian och Fuse utanför toaletterna. Smart som jag var glömde jag mina vanliga skor hemma hos Daisy så jag traskade runt i flipflops hela dagen + dagen efter när vi shoppade.. Inte helt okej, mina fötter värkte haha. Those boots ain't made for walking.

Jag, Juli och Mira på the swinging bridge!


Glada brudar #1

Jag, Mira och Susanne på frukostbuffén på hotellet (JA PAPPA MITT ANSIKTE ÄR FATSO JAG VEEET JAG GRÅTER!)

Det var dom här mäniskorna vi hängde med mest, vi planerar att träffa dom igen innan vi lämnar landet. Det är typ bara knappa två timmar emellan oss :) Susanne från Tyskland längst till vänster, Sebastian från Tyskland längst bak och Rommel från Brasilien i mitten! Resten är från northwest Arkansas och är nog ansikten som känns igen. Mira längst fram pratar svenska och säger hela tiden "öl och likör ska du akta dig för" med finsk brytning haha.

I EF tröjorna!


Nedräknaren till vänster är knasig, det är typ en dag fel för mig och två för er pga tidsskillnaden och så. Men det är bara nitton dagar tills Linnéa och Angeline kommer.

Mamma
2010-04-22 @ 12:31:44
Håller helt med dig vore kul med kommentarer. Jag läser din blogg det första jag gör på morgonen. Kram på dig.

Pappa
2010-04-22 @ 13:01:41
Instämmer med din mamma.

Amanda
2010-04-22 @ 20:59:17
Jag älskar din blogg! Dessutom har jag fått intrycket av att du är en väldigt trevlig person också :) Med andra ord så är jag en trogen läsare, haha :D

Boris
2010-04-22 @ 21:30:54
Hej Sandra.

Din blogg är otroligt inspirerande. Jag går in varje dag och läser om dina eskapader i det stora landet i västern. Hoppas dagarna som är kvar blir lika fräna som de dagar du har spenderat over there.

Ha det bra!

MVH Boris från Töreboda!

emilia
2010-04-23 @ 03:20:34
Jag brukar kika in varje dag. :)


URL: http://emiliaaj.blogg.se/
Clara
2010-04-23 @ 16:09:17
Hittade hit genom forumet för utbytestudenter och brukar kolla in någon gång per dag :) Ska själv åka läsåret 11/12 så man blir väldigt taggad av att läsa bloggar som din!


URL: http://clara
Josefin
2010-04-23 @ 23:49:09
Läser din blogg vare dag, ska själv åka till usa som utbytesstudent i höst så det är så kul att följa någon som redan är där :) Ha det bra


URL: http://josefinsusa.blogg.se/
Sophia
2010-04-24 @ 19:42:28
brukar kolla bloggen lite nu och då för att se vad som händer i gamla bentonville :) var utbytesstudent där förra året, och vi var också på utbytesstudentresa till silver dollar city.. haha, tror jag har en bild på mig vid samma hängbro som i detta inlägg :D


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0