Dagen

Hej kära vänner.
Jag ska skriva om prom och så när jag får bilderna, blir roligare så :)

Jag har fått nytt flygschema hem, jippie. Nu behöver jag inte vänta 5 timmar i London och min familj behöver inte heller vänta 8 timmar på Arlanda :) Bra för alla. Hade blivit ett missförstånd med EF så det var därför jag fick de andra tiderna förut men nu är det fixat!

LAX

6:00 AM

6/30/2010

JFK

2:28 PM

JFK

4:00 PM

7/1/2010

FRA

5:35 AM

FRA

7:35 AM

7/1/2010

ARN

9:35 AM


Så, halv tio torsdagen den 1 juli är jag åter igen på svensk mark! Bra att komma dit på förmiddagen också så jag kan göra lite saker under dagen! Iiih.

Skolan idag var rätt så lame. Som vanligt med andra ord. Äsch det är helt okej. 8th hour låg jag ute och solade, det var typ 30 grader i solen, mitt ansikte brände! Det blev inte bränt men det brände ni vet. Var fortfarande 25 grader när jag åkte hem från rehearsals vid 6. Det ska vara sånt här väder hela veckan och nästa också tror jag! Det jobbiga är att skolan är iskall så där vill man ha långbyxor och långärmat och sen när man kommer ut svettas man ihjäl.

Middagen idag var äcklig. De är inte bra på att laga kyckling. Och så hatar jag dom här jävla "cream of.." vilket är typ tjocka soppor som man blandar i allting. Steker kyckling, häller i sånt där grejs, klart! Smakar ingenting, absolut nada. Förstår inte hur man kan tycka det är gott. Dessutom är kycklingen överstekt. Jag saknar vettig mat. Så min middag var ris, en rostad macka med kaviar och lite godis. Godis är bra för själen.

Min näsa har kliat något så in i helvete hela dagen, hoppas att jag är allergisk mot katterna haha. Nej.. men hoppas det inte är pollen eller nåt sånt trams.

Jack är så söt. Jag kommer sakna honom när jag åker hem.


För en månad eller så när jag hittade en post-it med texten Weirdo! på, så jag satte den på hans rygg och den satt kvar tills jag tog bort den haha.

kina
2010-04-14 @ 02:12:05
Kul med post it lappen på hunden!! Kul blogg!


URL: http://basketfamiljeniusa.blogg.se/
thea- utbytesstudent i michigan
2010-04-14 @ 02:38:25
så weird att vi snart ska åka hem och nästa kull ska åka iväg. Minns fortfarande när vi hängde på forumet förra året och räknade ner dagarna tills vi skulle åka. nu så r det tvärtom. snart hemma..


URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0