April 9, 2010

Bilder från idag:

Ja.. killarna hade tråkigt under drama-lektionen och hittade dansuniformer.. Finns väl inte så mycket mer att säga, finns fler bilder på Facebook!

Lektionerna idag var värdelösa. Massa juniors & seniors var på en reward trip och spelade bowling eller nåt. På matten var vi typ 6 stycken, vi fick tuggummi av läraren och spelade hänggubbe. På dramat klädde killarna ut sig och vissa byggde ett träd. I Human Relations hade vi den där killen som pratade om sex igen. Man ska inte ha sex före man gifter sig för då kommer man ha svårt att knyta an till folk i framtiden.

Efter skolan åkte vi och gjorde våra naglar.


27 dollar. Alltså typ 190-200 spänn. Lite skillnad mot Sverige där ett nytt set kostar typ 600 kr, minst!

Juliana och Daisy hittade det här i en tidning och tyckte det var roligt.

Jag har också hört ett rykte om mig idag, mitt första! Det är att jag är en bitch. Haha, jag tror jag vet vem som sagt det och jag är en bitch mot honom för att han är dum mot mig. Han säger att jag kommer från Hell och inte har någon själ för att jag är rödhårig men då får han smaka på sin egen medicin! Är lite stolt att man lyckas vara en bitch trots att man pratar engelska haha.

Min middag idag var Doritos (chips) och Mountain Dew haha.

Imorgon har jag hair appointment @ 1pm, sen ska jag hem och sminka mig och sen ska jag till Daisy och vi ska ta kort och äta middag och sen blir det prom. Och sen hem till henne igen, tror att jag sover över där. Så vi hörs antingen imorgon förmiddag eller på söndag, ciao!

**** om Slå klackarna i taket!:
Oj, tyckte du det var roligt det som hände pojken. Jag tror knappast att du skulle tycka att det är roligt om någon kapade ditt konto.

Hej Anonym, vem är du? Och japp jag tyckte det lät rätt roligt när de beskrev det på TV! Och nej jag skulle nog inte tycka det var roligt om det hände mig men jag kan väl skratta ändå? Skadeglädje är den enda sanna glädjen! Ha det bra!

linnnnnnnnnnnea
2010-04-13 @ 19:55:35
alltså bara att "Starta" med naglar kostar närmare 800 här fast de är akryl, har du gelé ? :p


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0