Söndag

Här är lite bilder från de senaste dagarna!


Böckerna jag tog från skolan, mest kriminalböcker, nån tjejbok och en bok om naturen i the upper south.

Linne/klänning från Forever 21, 8 dollar. Lila/vitrandig, och så är den tajt över rumpan, sitter rätt så bra på.


Min lilla plånboksaktiga grej med sött innefoder, 3 dollar kostade den. Bra att ha om man inte vill släpa hela plånboken utan bara typ körkort/kreditkort, vilket jag typ ofta har.. Säkrare än att bara lägga i fickan.


Och här är tre magneter jag köpte på resan, en från Cozumel, en från Belize, och en från delfinstället!

Förresten så börjar jag längta mer och mer hem till Sverige, det närmar sig nu och det ska bli riktigt skönt.. 223 days behind me, 85 to go! Fast faktiskt bara 68 dagar kvar i Arkansas och det är väl det som lockar mest kanske.. Hur som haver, det ska bli skönt att komma hem.

Idag är det påsk. Vi åkte till grandma och åt mat och flög drakar, ni vet såna plastgrejer som flyger i luften? Jaja det var helt okej i alla fall, och det var så vi firade påsk. Ungarna letade efter ägg också men det var inget godis eller nåt i dem..



Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0