Jag glömde

Jag glömde berätta att jag gått och blivit allergisk eller nåt också. Eller jag nämnde väl det här om dagen men ja. Min näsa har kliat i några dagar och idag började den rinna också. Det kliar inte när jag är i skolan för då är jag inomhus men efter 8th hour när vi oftast är ute och sen när jag kommer hem kliar det, och det går liksom inte att få bort kliandet heller. Och nu ikväll började den rinna också så jag sa att jag trodde att jag var påväg att bli förkyld, vilket vore konstigt med det här vädret. Men Tami trodde att det kunde vara allergier så jag tog en Zyrtac eller Zyrtex eller vad dom heter, allergimedicin i alla fall och nu har det varken kliat eller runnit förrän precis nu när jag började tänka på det men det är nog bara min hjärna som spökar. Så vem vet.. jag kanske har dragit på mig pollenallergi på äldre dagar. Eller så är det bara för att det är annat pollen här än i Sverige, hoppas det!

Slänger in en bild på brorsan så blir han glad! Dessutom är han ju allergisk så det passar bra.

bror
2010-04-15 @ 13:38:17
skön ja e !!

thea
2010-04-16 @ 02:04:42
assa han har en bil i detroit tydligen, men han ska hit i juni anda, sa vt inte rikigt varf han kommer nu haha. men de e nice!


URL: http://livtsomthea.blogg.se/
Lucas
2010-04-20 @ 19:46:34
GOGO WASSEN !!!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0